Own Your Client (Get to Know and Own your Client) – Competitive Intelligence
Training & Workshop Program
Calendar 2018: Ianuarie – va fi anunțat în curând! Dacă ești interesat de acest program de training, scrie-ne pe adresa office@ibci.ro
Descriere Program:
Programul este proiectat pentru a oferi personalului organizației aflat în contact cu clienții (Audit, Sales, Customer Service, Key Account, Consultant, Antreprenori, etc.) o perspectivă a domeniului Competitive Intelligence asupra relaționării cu potențialul sau actualul client. Indiferent că este vorba despre identificarea persoanelor de interes, construirea relației sau negocieri mai complexe, metodele de culegere, analiză și relaționare inter-umană specifice Intelligence vor face diferența.
Beneficii:
- înțelegerea crescuta a perspectivei, obiectivelor și intereselor clientului în raport cu organizația sau la care organizația poate contribui – cum poți aduce valoare adăugată unui client sau potențial client;
- creșterea nivelului de încredere acordat de client;
- preluarea eficienta a inițiativei de către reprezentantul companiei în relația cu clientul.
Obiective: Cursanţii au posibilitatea să conștientizeze și să dorească să aplice un model de relaționare interpersonală cu clienții lor, bazat pe următoarele principii:
- cunoașterea continuă și amănunțită a clientului și a intereselor sale (personale și de business);
- dezvoltarea unei relații privilegiate (de încredere) între client și organizație, generată de comportamentul și atitudinea reprezentantului organizației pe timpul întâlnirilor cu clientul.
Competențe dobândite:
1.Cunoașterea clientului:
- Identificarea și exploatarea de surse de informații referitoare la client;
- Analiza și interpretarea informațiilor referitoare la client;
- Gestionarea informațiilor referitoare la client (utilizarea ”Fișei personale de cunoaștere”).
2. Relaționarea cu clientul:
- Aplicarea unui sistem de înțelegere a valorilor și mecanismului decizional al clientului;
- Pregătirea întâlnirilor cu clientul;
- Tehnici de construire a relației inter-personale cu clientul;
- Tehnica debriefing-ului post-întâlnire.
AGENDA
- Ce este Business/Competitive Intelligence, Procesul de Intelligence – modelul funcțional Ciclul Intelligence;
- Nevoi de informații referitoare la client:”Fișa personală de cunoaștere”;
- Elemente de exploatare a surselor deschise (Cum exploatăm eficient Internet-ul pentru a ne cunoaște mai bine clienții);
- Elemente de exploatare a surselor umane: body language, elicitation, interviu P.E.A.C.E.;
- Mecanica unei întâlniri cu clientul.
- Analiza și interpretarea informațiilor referitoare la client: Mirroring SWOT;
- Tehnici de construire a relației inter-personale cu clientul (Cum să fiu perceput ca om de încredere);
Audienţă: Personalul organizaţiei aflat în contact direct cu Clienții (inclusiv clienți interni).
CONTACT: Amira Radulescu ♦ Phone: +4 0721 764 305; +40 213 146 556 ♦ Email: office@ibci.ro ♦ Aleksandr Sergheevici Puskin 10, Sector 1, Bucuresti
V-ar putea interesa și:
Tehnici de Business Intelligence aplicate in Negociere
Cursul de ”Expert Informaţii pentru Afaceri” – primul (şi singurul) curs acreditat de către Autoritatea Naţională pentru Calificări (ANC), prin care se recunoaşte calitatea profesională a unei persoane de a ocupa poziţia de expert Business & Intelligence (informaţii pentru afaceri) într-o companie: Competitive Intelligence – meseria viitorului. Cum poti deveni Expert in Informatii pentru Afaceri (Competitive Intelligence Expert)