Curs Intelligence pentru Vânzări

Training & Workshop Program – Intelligence pentru Vânzări – Intelligence for Sales

Calendar 2018: un curs deschis va fi anunțat în curând! Dacă ești interesat de acest program de training, scrie-ne pe adresa office@ibci.ro. De asemenea, dacă ești interesat de un curs desfășurat în interiorul companiei tale, contactează-ne și vom alcătui un curs „custom”, particularizat, pentru tine și echipa ta.

Descriere: Cursul „Intelligence pentru Vânzări/Intelligence for Sales” este proiectat pentru a oferi personalului organizației aflat în contact cu clienții firmei o perspectivă a domeniului Competitive Intelligence asupra relaționării cu prospectul/clientul. Indiferent că este vorba despre vânzări sau negocieri mai complexe, metodele de culegere, analiză și relaționare inter-umană specifice Intelligence vor face diferența în:

  • înțelegerea intereselor si obiectivelor potențialului client
  • înțelegerea perspectivei clientului asupra obiectului și mizei tranzacției;
  • nivelul de încredere acordat de client;
  • cine are inițiativa și direcționează relația dintre client și vânzător.

Cursul translatează în relația vânzător-client o parte dintre metodele și bunele practici specifice domeniului Competitive Intelligence în relaționarea dintre profesionistul în Intelligence și sursele umane.

Agenda:

Modul 1. Competitive Intelligence în relaționarea cu prospecții/clienții

  • Ce este Competitive Intelligence;
  • Procesul de Intelligence și modelul funcțional „Ciclul Intelligence”;
  • Intelligence în Procesul de Negociere;
  • Own your Client!

Modul 2. Analiza mediului profesional si personal al clientului. Cum să fiu perceput ca un om de încredere?

  • Analiza mediului de lucru și personal al interlocutorului (prin exploatarea surselor deschise – OSINT si Observare);
  • Definiții și domenii de aplicație ale limbajului nonverbal;
  • Analiza celor 7 emoții de bază care se transmit prin limbajul nonverbal;
  • Semnele feței, torsului, brațelor și palmelor, picioarelor;
  • Identificarea minciunii prin limbajul nonverbal, respectiv prin analiza morfologiei frazei (Content Analysis)

Modul 3. Culegerea de informații prin metoda Elicitation (Culegerea de informații din surse umane – HUMINT)

  • Definiții și beneficii ale Elicitation;
  • Procesul de Elicitation;
  • Vulnerabilități umane exploatabile în Elicitation;
  • Tehnici de Elicitation;
  • Tehnici de Counter-Elicitation;

Modul 4. Negocierea prin prisma analizei de tip SWOT-TOWS

  • Identificarea percepției interlocutorului asupra negocierii (miză, strategie de negociere, puncte tari/slabe);
  • Identificarea propriilor puncte tari/slabe în funcție de profilul interlocutorului;
  • Stabilirea și rafinarea opțiunilor de negociere;
  • Generarea de acțiuni pentru materializarea opțiunii de negociere.

Audienţă: Programul ” Intelligence pentru Vânzări” este proiectat pentru a oferi personalului organizației aflat în contact cu clienții (Sales, Customer Service, Key Account, Consultant, Antreprenori, Audit,etc.) o perspectivă a domeniului Competitive Intelligence asupra relaționării cu potențialul sau actualul client. Numărul de participanţi recomandat este de maxim 16.

Durata: 2 zile

CONTACT: Amira Radulescu ♦ Phone: +4 0721 764 305; +40 213 146 556 ♦  Email: office@ibci.ro ♦ Aleksandr Sergheevici Puskin 10,  Sector 1, Bucuresti

V-ar putea interesa și:

Tehnici de Business Intelligence aplicate in Negociere

Cursul de ”Expert Informaţii pentru Afaceri” – primul (şi singurul) curs acreditat de către Autoritatea Naţională pentru Calificări (ANC), prin care se recunoaşte calitatea profesională a unei persoane de a ocupa poziţia de expert Business & Intelligence (informaţii pentru afaceri) într-o companie:

 Competitive Intelligence – meseria viitorului. Cum poti deveni Expert in Informatii pentru Afaceri (Competitive Intelligence Expert)