De ce sa participi? Pentru ca e o abordare neconventionala a Storytellingului intr-o locatie neconventionala, cu metode si instrumente de Intelligence şi Storytelling pentru oricine îşi doreşte un “added value” în business-ul său.
DESCRIERE WORKSHOP:
Uitați-vă în jur. Intr-o societate cu milioane de consumatori şi angajați, vedem cum ne este din ce în ce mai dificil să comunicăm cu ei. Generațiile se schimbă şi nu mai este mult timp până când Millenials şi Generația Z vor domina total piața. Cum să fim mai prezenți şi mai activi în fața acestor schimbări continue din piață, fie că vrem să vindem produse, să fim mai atractivi pentru angajați, să îi facem să stea cât mai mult în companie sau să fie mai eficienți?Simplu: Le dăm un scop, un țel, un ideal măreț… cu alte cuvinte devenim relevanți în fața lor.
Acest added value, pe care oricine îl caută în business-ul lui, se poate obține prin două căi: storytelling şi intelligence (informatii pentru afaceri). Aparent două lucruri diferite, ele sunt complementare. Atunci când storytelling-ul se bazează pe informații, cel care îl foloseşte dobândeşte o unealtă extrem de folositoare în creşterea rezultatelor şi a eficienței… de aceea vă propunem o “călătorie” inedită într-un curs unic în peisajul autohton – “Creative Intelligence”.
GRUP TINTA: Profesionisti din Marketing & PR, HR – Employer Branding, Public Affairs, Sales, Management, CSR, creatori de continut, traineri si antreprenori.
OBIECTIVE:
In acest workshop vei învăța să:
AGENDA
1.Introducere în storytelling:
2. Nevoia de Intelligence in Storytelling
3. Valorile si Misiunea unui Brand – Storified Branding
4.Povestea si psihologia influentei – Cum dăm valoare brandului; Identificarea empatica cu brandul prin tehnici de storytelling: conceptul de emotie, protagonist, lipsa si actiuni. Video
5.Exercitiu: The Brand Values Worksheet
6.Cum se face o poveste (cei 8 factori esentiali) si Principiul polarizarii – cele doua valori fundamentale ale unei povesti: + şi -. Studiu de caz.
7.Cele 8 etape ale realizării unei poveşti – Exercitiu analiza; Studiu de caz
8.Storytellingul aplicat în diferite domenii (Marketing & PR, HR – Employer Branding, Public Affairs, Sales, Management, CSR, creatori de continut, training). Cum folosim povestea indiferent de domeniul în care activăm; studiu de caz;
Exercitii
Mihai Mănescu – Scenarist de film, doctor în cinematografie şi media, Manager de Comunicare al Fundației HOSPICE Casa Speranței
Mihai activează de peste 15 ani în industria cinematografiei, acolo unde a realizat (în calitate de scenarist) filme precum “Ultimul Zburător” sau “Live”, ce au avut prezență atât în rețeaua națională de cinematografe cât şi la festivaluri internaționale, precum Festivalul Internațional de Film Fantastic de la Bruxelles, Festivalul Internațional de Film din Cairo, Festivalul Mondial de Film de la Montreal, etc.
Doctor în cinematografie şi media şi în prezent lector universitar la Facultatea de Arte din cadrul Universității Hyperion, Mihai a dezvoltat de-a lungul anilor studii interdisciplinare de scenaristică de film, mitologie şi istoria religiilor, el traducând pentru prima oară în România, una dintre cărțile de referință ale secolului XX – Eroul cu o mie de Chipuri scrisă de marele profesor de mitologie, Joseph Campbell.
In paralel cu industria filmului, Mihai are o vastă experiență în lumea ONG-urilor, în prezent el fiind manager de comunicare al Fundației HOSPICE Casa Speranței, acolo unde a implementat cu succes tehnici de storytelling în strategiile de comunicare ale campaniilor de strângere de fonduri, atât de necesare serviciilor gratuite de îngrijiri paliative oferite de HOSPICE. Până în prezent, campaniile de comunicare coordonate de Mihai au oferit un suport semnificativ echipei de fundraising a fundației contribuind decisiv la strângerea a peste 5.000.000 EURO pentru serviciile HOSPICE.
Amira Rădulescu –Director Institute of Business Competitive Intelligence si Partener ICSS, trainerşi consultant
Amira este Expert în Business Competitive Intelligence (Informații pentru Afaceri), specialist în analiză și evaluare comportamentală & profiling, trainer internațional și coach, fiind licențiată în Psihologie și Relații Economice Internaționale. Are o experiența de peste 15 ani în Training, Coaching, Human Behavior, Comunicare, Business Development, Marketing și antreprenoriat. Experiența din lumea afacerilor și specializarea în Business & Competitive Intelligence (Informații pentru Afaceri) s-au combinat perfect cu pasiunea pentru neuroștiințe și dezvoltarea resurselor umane.
În prezent este Director al Institute of Business Competitive Intelligence din România și Product DEvelopment Director în ICSS (consultanta si training B&CI). A livrat cursuri si prezentări în Romania, Italia, UK & Cipru si a activat in companii din domenii diverse (IT & C, Marketing, HR, Psihologie & Analiza Comportamentala).
Aria sa de expertiză include: Analiză și Evaluare Comportamentală (Behavioral Analysis), Psychology, Business Competitive Intelligence, Body Language & Lie Detection (FACS – Paul Ekman), Neuroleadership, Human Resources Management & Development, Profiling, Criminal Profiling (Forensics Group Italia), Marketing & Business Communication.
Motto: Helping people in becoming comfortable with being uncomfortable.
DETALII: Data: 12 decembrie, 2019 Durata: 1 zi (09:00 – 17:00)
Locatie: MarcomHub este un spatiu neconventional dedicat evenimentelor corporate sau workshop-urilor, toate avand ca element central experienta tehnologica. Invatarea sau distractia au in centrul atentiei tehnologii cat mai actuale. Hub-ul este un show-room de tehnologie creat pentru practicienii din industriile MarCom si HR din România dar si un spatiu de inspiratie si accelerare de idei de campanii de comunicare interna sau catre parteneri.
Noile generații de consumatori pun accentul pe legătura emoțională care se creează între ele și brandurile pe care le apreciază, pe poveste. Astfel, soluțiile puse la dispoziție de Marcom Hub vin să satisfacă exact acest complex de nevoi și să ducă mixul de comunicare la un nou nivel.
Investitie: 190 euro + TVA; costurile de catering (welcome coffee, coffee break, masa de pranz) sunt incluse in taxa cursului.
Bonus: Partenerii #MarcomHub, IBCI & ICSS au tarif preferential – se va comunica la inscriere; Cei care se vor inscrie la workshop vor primi si o sesiune #TechExperience powered by #MarcomHub, pentru minim 7 persoane din compania pe care o reprezinta (in functie de disponibilitatea MarcomHub);
Inscrieri: office@icssromania.ro; +40 21 314 65 56
Calendar 2019: * Dacă ești interesat de acest program de training, scrie-ne pe adresa office@ibci.ro! Te-ar putea interesa si: Competitive Intelligence Expert Certified Training – Certificare Expert Informaţii pentru Afaceri
CONTACT: Institute of Business Competitive Intelligence office@ibci.ro ; www.ibci.ro; Aleksandr Sergheevici Puskin 10, 4th Floor, District 1, Bucharest